سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیرى را که آتش دوزخ در پى بود خیر نتوان به حساب آورد ، و شرّى را که پس آن بهشت بود ، شرّ نتوان وصف کرد . هر نعمتى جز بهشت خوارست ، و هر بلایى جز آتش دوزخ عافیت به شمار . [نهج البلاغه]
شهید ابراهیم کشاورز
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فراز هایی از وصیت نامه ی شهید کشاورز

 

 

22سالم بود که انقلاب اسلامی پیروز شد. مع الوصف زمانی خود را زنده حس کردم که انقلاب را یافتم.به بیان دیگر، انقلاب اسلامی، حقیر را دریافت.

 

خدای بزرگ چه بنویسم که عشق و علاقه ام به امام عزیز باشد.تو نیک می دانی که ذره ذره ی وجودم از عشق امام بزرگوار و انقلاب که عامل تحول و عزتم بوده است، می سوزد.

 

آیا این انصاف است در ازای اینهمه محبت ها و خوبیها بنشینم و نظاره گر اعمال کافران از خدا بی خبری که به زشت ترین صورت و وحشتناک ترین وضع چون توسل جستن به بمب های شیمیایی و بمباران بی رحمانه و بی شرفانه مناطق مسکونی و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع و نابودی انقلاب زنده گر و انسان ساز باشیم.

 

الله اکبر.چرا می خواهند این نوا و این صدا را خاموش کنند؟ 

آیا جز این است که در این دنیای نکبت بار و غرق در فحشا و منکرات که انسان و انسانیت در آن مرده است، انقلاب اسلامی رجعت انسانیت را به انسانها و بیداری وجدان را نوید می دهد؟

زنده باد اسلام.

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ستاد تفحص شهدای لاهیجان ( جمعه 87/12/9 :: ساعت 2:46 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خاطرات
فراز هایی از وصیت نامه ی شهید کشاورز

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 8611
» درباره من

شهید ابراهیم کشاورز
ستاد تفحص شهدای لاهیجان
با مروری در تاریخ جوامع گوناگون عموما شاهد رخدادهایی در گذشته ملت ها خواهیم بود که پس از طی زمانی چند این حوادث بصورت یک فرهنگ با روح جامعه آمیخته و در انبان فرهنگی آن اندوخته می گردد. یکی از زنده ترین و پویا ترین کشورها،ایران اسلامی است که توانسته با فرهنگ دفاع مقدس برگ وزینی بر لوح افتخارات خود ثبت کند. با این اعتقاد گروه تفحص سیره شهدا در سال 1384 با هدف جمع آوری و حفظ آثار ارزشمند شهدا و انتقال آن به جامعه بویژه به نسل جوان تاسیس شد. در زنده داشتن یاد شهدا و پویایی فلسفه شهادت چه بسا که بسیاری همت گماردند و تلاش مضاعف نمودند که ثمرات آن را می توان در شکوفایی بذرهای ایثار و ولایت مداری آحاد مردم به عینه مشاهده نمود. گروه تفحص سیره شهدای استان گیلان نقشی اینچنین ایفا نموده که رسالت آن بسط و توسعه فکری و تقویت فرهنگ شهادت و حرکت نرم افزاری در جهت ارتقای فرهنگ دفاع مقدس می باشد. گروه مذکور با استعانت به عنایت پروردگار و پیروی از امامان معصوم (علیهما سلام) می کوشد تا با کنکاش در سیره شهدای استان به ثبت نکات پربار و برجسته اخلاقی و دینی دلباختگان و پاسداران حریم ولایت نماید.و با نشان دادن جلوه های پرشکوه ایستادگی و پایمردی از عقیده و مسلک رستگاری،مسیر واقعی را به نسل جوان امروز معرفی نماید. امید بر آن است تا با عنایات الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ع) و عزم همه متعهدان و معتقدان به را شهیدان گوشه هایی از دلاورمردی های این مردان بزرگ را در عرصه های مقاومت و ایثار به تصویر کشیم.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان


» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب